Januari in instagram foto’s

Ik ben fan van Instagram. Wegens drukte heb ik de afgelopen periode helaas maar weinig foto’s gemaakt. En ook heel weinig tijd vrijgemaakt voor het bloggen. Maar vandaag is het me gelukt om een klein maandoverzichtje te maken aan de hand van een paar van mijn instagram foto’s van januari. Kijk je mee?

IMG_1142

Begin januari keek ik nog eens de foto’s terug van onze kerst city trip in Amsterdam. Wat was het leuk! Wat was het sfeervol! En wat zijn er veel leuke musea, winkeltjes en restaurantjes.
Natuurlijk zijn we ook in de Negen Straatjes geweest. Wij hadden een korte koffiepauze bij Van Harte in de Hartenstraat. Mooie plek met een sfeervol interieur en je schijnt er ook prima te kunnen lunchen en dineren.

IMG_1032Mijn dochters zijn helemaal fan van de Onesies van de Primark. Ik vind het zelf niet echt een prettige winkel, maar eerlijk is eerlijk, zo’n pak is wel erg prettig als je thuis een lummeldagje hebt. Dus gingen wij op een zondagmiddag naar Arnhem met maar één missie: een onesie scoren voor mijn beide jongedames. Het viel gelukkig mee met de drukte in de winkel en bij de kassa’s konden we zelfs zo doorlopen. Binnen een kwartier was onze missie geslaagd.

IMG_1067

In januari werd mijn jongste dochter zes jaar en dus waren we druk in de weer met de traktatie op school. Dit keer werden er hele feestelijke Oreo-chocolade lollies met spikkels gemaakt. Ze smaakten heerlijk en het was een hit in de kleuterklas.

IMG_1143

Op deze foto speelt de jarige job de hoofdrol. Ze hangt hier ondersteboven en dit geeft een heel grappig effect.

IMG_1129

En tot slot gingen we in januari samen met onze oudste dochter een aantal open dagen van het voorgezet onderwijs bezoeken. Deze foto is gemaakt in het muzieklokaal van mijn oude school, het Lyceum in Apeldoorn. Er was na 25 jaar eigenlijk (bijna) niets veranderd.

Plaats een reactie