Cursus bloggen

Een paar weken geleden kwam ik op twitter de aankondiging van een korte cursus bloggen tegen. Bij Markant in Apeldoorn zou begin november gestart worden met een cursus bloggen op vier vrijdagavonden.

Inmiddels zijn alle cursusavonden voorbij en ben ik erg blij dat ik me heb opgegeven. De groep bestond uit vijf deelnemers.  Via deze link lees je o.a. welke onderwerpen en tips er besproken werden. Ik vond het vooral ook erg leuk om ervaringen uit wisselen en feedback van anderen te krijgen.

Als je het leuk vindt, kun je gaan bloggen voor Apeldoorn Direct, de stadsbuzzz van Apeldoorn. De eerste deelnemer heeft al een stukje geplaatst. En ik denk dat ik ook een verhaal ga plaatsen, gewoon omdat het leuk is dat je stukje ook wordt gelezen. Deze schrijfsels zal ik natuurlijk ook gaan plaatsen op mijn eigen blog, onder de categorie “bloggen”. Dit zullen korte verhalen en column-achtige stukjes worden.

De cursus is klaar maar krijgt een vervolg in de vorm van een blogclubje. We zullen één keer per twee maanden bij elkaar komen om elkaars blogs te beoordelen en natuurlijk ook gewoon voor de gezelligheid.

Geef een reactie

