Het kaartenrek, mijn woon musthave!

Kaartenrek van de HEMA

Kaartenrek van de HEMA

Ik ben dol op kaarten. En dan heb ik het over ansichtkaarten. Ik heb al een hele grote verzameling mooie kaarten die ik graag wil bewaren. In eerste instantie stopte ik deze kaarten in een hele grote doos. Zonde natuurlijk want op die manier keek ik er nooit meer naar om.

Maar toen zag ik in een reclamefolder een heel handig wit draadmetalen kaartenrek. Ik was direct enthousiast en kocht er gelijk eentje. Nu heb ik een prachtige verzamelplek voor mijn leukste kaarten en foto’s. Het rek hangt in mijn werkkamer en ik ben er heel blij mee. Het is een mooie blikvanger om naast of boven je bureau te hangen. Maar dit rek komt ook goed tot zijn recht in de hal, gang, keuken of het toilet.
En ik gebruik dit kaartenrek ook als een soort wissellijst: er komt steeds een wisselende collectie kaarten of foto’s in. Ik vind het heel leuk om regelmatig van stijl of thema te wisselen. Je kunt bijvoorbeeld kiezen voor zwart-wit, vintage, of voor allemaal inspirerende quotes.

Dit kaartenrek is daarom mijn woon musthave. Ik vind het super leuk om mijn favoriete kaarten op deze manier in mijn huis uit te stallen.

kaartenrek3

2 gedachten over “Het kaartenrek, mijn woon musthave!

Plaats een reactie