Ik ga weer bloggen!!

blog

Bron foto: Pinterest

 

Nou daar ben ik weer. Ik ga weer bloggen. Na een pauze van ruim 8 maanden pak ik de draad maar weer eens op. En dit komt allemaal door jawel…. de HEMA. Ik ben namelijk uitgenodigd voor het HEMA Blog Academy Event van a.s. woensdag.  Dus woensdag ga ik naar het hoofdkantoor van de HEMA in Amsterdam en ik ben reuze benieuwd hoe deze middag gaat verlopen.

We krijgen deze middag blogles en krijgen ook een uniek kijkje achter de schermen bij de HEMA. Nou dat lijkt me wel wat. En de locatie lijkt me ook wel tof.  Het hoofdkantoor zit op de NDSM Werf, dit is voor mij een nog onbekend gedeelte van Amsterdam. Ik ga dus op tijd richting Amsterdam zodat ik hopelijk ook nog even op het terras kan zitten van de IJ-kantine.

Amsterdam, ik kom eraan!

 

4 gedachten over “Ik ga weer bloggen!!

Geef een reactie

