Shop tip: 50% korting bij King Louie en Petit Louie

petitlouie3

Deze tip moet ik gewoon even met jullie delen. Ik ben al jaren gek op de collectie van Petit Louie.  Voor degene die het merk niet kennen klik maar eens hier.  De website ziet er geweldig mooi uit. Ik houd van deze stijl. Dat maakt het shoppen nog leuker.

Maar goed ik koop dus ieder jaar een paar Petit Louie jurkjes voor mijn dochters. Ze zijn niet goedkoop, maar de kwaliteit is echt prima. De jurkjes blijven mooi in model, ook na heel veel wasbeurten. De stof pilt niet en het model/de stijl is eigenlijk tijdloos. Jurkjes die te klein zijn geworden doen het ook heel goed op marktplaats (ik spreek uit eigen ervaring).

En nu geven ze dus 50% korting op de hele wintercollectie 2012/2013. Komt dat even goed uit, ik ben net op zoek naar een mooie verjaardagsjurk voor mijn oudste dochter. Klik, klik, klik, klaar ……. de jurk is besteld en hup ook nog maar een jurkje voor mijn jongste dochter gescoord.

Ze hebben trouwens ook een collectie voor dames en heren.  Bron foto’s: Pinterest.

kinglouie

Een gedachte over “Shop tip: 50% korting bij King Louie en Petit Louie

Geef een reactie

