Post update week 42

Even een foto update van mijn postproject. Wat is er onlangs allemaal door mij verstuurd en welke leuke post mocht ik ontvangen in mijn brievenbus? Ik ben weer heel blij met mijn ontvangen post. Vooral het “teckel”pakketje van Mariska is superleuk. De vormgeving, de kleuren, het zag er allemaal weer geweldig uit.

En ik ga zeker aan de slag met de DIY pakketjes die erin zitten.  En natuurlijk zal ik het eindresultaat op mijn blog zetten.  De kinderen vonden vooral de candy swaps heel leuk.  Snoep vanuit een ander land, dat is natuurlijk heel interessant.

foto 7 wk 42

Verstuurd: post naar Mariska

foto 6 wk 42

Verstuurd: postcard swap naar de USA

foto 5 wk 42

Verstuurd: candy swap naar de USA

foto 4 wk 42

verstuurd: candy swap naar Finland

foto 1 post wk42

Ontvangen post van Mariska

foto 3 wk 42

Ontvangen post vanuit de USA en de UK: candy swap

foto 2 wk 43

ontvangen post vanuit de USA: postcard swap

Een gedachte over “Post update week 42

Geef een reactie

