Post update week 40

En ja ook ik heb mij aangemeld bij TanteJanniesPostkamer.  Zelfs in de folder van PostNL kwam ik Tante Jannies postinitiatief al tegen. Ik vind het wel leuk om naast mijn vaste snailmailmaatjes een paar losse snailmails te maken. En dit gaat inderdaad heel handig via Tante Jannie.  Hieronder mijn eerste bijdrage:

Eerste bijdrage voor TanteJanniesPostkamer

Eerste bijdrage voor TanteJanniesPostkamer

foto 3009

Ik heb me vooral creatief uitgeleefd op het boekje,  waarin mijn brief en wat gadgets zaten verstopt.  Heel leuk om te maken. Ik had het idee, hoe kan het ook anders, gewoon van internet gehaald.

En ik ontving ook een mooi pakketje in de bus.  Ik had namelijk wat mooie snailmail spulletjes besteld bij Dreamkey Design.  En ik ben er heel blij mee. Vooral de masking stickerset vind ik prachtig.  En het was lekker shoppen met de kortingscode via Curly Creative.

Bestelling Dream Key Design

Bestelling Dream Key Design

DSC03101

 

Een gedachte over “Post update week 40

Geef een reactie

