Postcrossing

De afgelopen maand was nogal druk. Tijd voor mijn postproject heb ik niet echt. Maar gelukkig kost het versturen van kaarten niet zoveel tijd, dus dat heb ik wel kunnen doen.

Hieronder wat foto’s van kaartjes die ik ontving en zelf verstuurde in het kader van postcrossing.

Postcrossing: uitgaande post

Postcrossing: uitgaande post

Postcrossing, ontvangen post

Postcrossing, ontvangen post

Postcrossing, ontvangen post

Postcrossing, ontvangen post

Ik ontving kaartjes uit Denemarken, Duitsland, Rusland, België  en Amerika. En zelf stuurde ik ook kaartjes op naar deze landen (behalve Denemarken). Vooral Duitsland is goed vertegenwoordigd op Postcrossing. Of het is toeval dat ik vaak adressen uit Duitsland krijg. Ik ben trouwens nog aan het bedenken hoe ik deze kaarten ga bewaren. In een plakboek plakken?  Of een kaartenrek aanschaffen en de mooiste/meest recente daarin tentoonstellen? Iemand nog tips?

Een gedachte over “Postcrossing

  1. Debby

    Plakboek en kaartenrek is beide leuk. Ik deed vroeger altijd de brieven/kaarten in een fotoalbum plakken en op die manier natuurlijk dat het nog wel te lezen is. Voor nu moet ik ook iets bedenken voor alle brieven, zitten nu nog in een leuk houten kistje alleen het wordt te klein.

    Ben benieuwd wat je ermee gaat doen, je kan natuurlijk ook beide doen, als er weer gewisseld word in de kaartenrek doe je ze in een plak of fotoalbum.

Geef een reactie

