Bloemen

Ik werd afgelopen week enorm verwend door mijn schoonzus en zwager. Ze hebben een prachtige bloemenwinkel en gezellige lunchroom in Elst (tussen Arnhem en Nijmegen in). Ik kreeg echt een boeket vol kleur. En ik ben er natuurlijk superblij mee. Mocht je in de buurt zijn dan moet je zeker eens een kijkje nemen in deze winkel/lunchroom. Klik op de foto voor meer informatie.

Een gedachte over “Bloemen

  1. Debby

    Wat leuk/lief en zeker een mooi kleurrijke bosbloemen. Het is een mooie overgang van zomer naar herfst, de kleuren van de herfst moet je nog even op wachten en nu binnenshuis mooie kleuren.
    Als ik eens in de buurt ben ga ik er zeker eens een bezoekje aan brengen. Apart bloemen en lunchroom.

Geef een reactie

