Ontvangen post van Mariska

Ik kreeg weer zo’n leuk postpakketje van Mariska in mijn brievenbus.  Allemaal zomerse recepten.  Ik werd helemaal vrolijk toen ik de envelop had open gemaakt.

Kijk je mee wat er allemaal in zat?

Samen met de kinderen heb ik de boterhammen versierd a la het voorbeeld. Dat was een grote hit. Nou gaat brood er bij ons altijd al goed in, maar nu was het helemaal een feestje tussen de middag.  En de schattige kleine lunchnotes ga ik zeker gebruiken. Geweldig idee vind ik dat!

Mariska heeft er zelf ook een blog over geschreven.

mariskafood2 mariskafood1 mariskafood3 mariskafood4 mariskafood5

Een gedachte over “Ontvangen post van Mariska

Geef een reactie

