Weken in foto’s #wk30-31-32

Even een blog met wat foto’s van de afgelopen weken. zeehond 1108 hugo1108 croissants 1108 postcrossing 1108 foto wijn 1108 snailmail 1108

We waren eind juli met ons gezin een weekendje in Pieterburen. Natuurlijk hebben we toen ook de zeehondencreche bezocht. Vooral de kinderen vonden het heel leuk en leerzaam.

Verder bezocht ik begin augustus de Parade in Utrecht. En ik heb daar vooral ook erg genoten van het lekkere eten en drinken. Op de foto een heerlijke Hugo cocktail. Dit heerlijk frisse drankje dronk ik vorig jaar veel tijdens mijn vakantie in Oostenrijk.

Op zondagochtend bakte manlief heerlijk verse croissants. Het rook in huis net naar een warme bakkerij……heerlijk!

En….tadaaa…… eindelijk is één van mijn postcrossing kaartjes aangekomen in Rusland. Ik stuurde een kaart met mooie gele rozen.

En ik vulde mijn wijnvoorraad weer aan met heerlijke witte wijn. De prijs was ook nog eens (h)eerlijk. Slechts 3,95 euro per fles.

En dit weekend maakte ik weer twee snailmail postpakketjes klaar. Voor wie? Dat is nog even een verrassing……

2 gedachten over “Weken in foto’s #wk30-31-32

Geef een reactie

