Leuke post

Even een update over de leuke post die ik de afgelopen periode allemaal verstuurde en ontving. Ik verstuurde een snailmail naar Maartje. Ze is onlangs ook een webshop begonnen met hele leuke items.  Ik maakte een pakketje waarbij ik direct mijn nieuwe stempels van de Hema kon gebruiken. Afbeelding

En gisteren kreeg ik post van Maartje terug. Met een leuke brief en wat leuke goodies. Maar er zat ook een flyer en kaart bij van het project Tekst Getekend. Een 365-dagen project van Sandra en Maartje: een jaar lang illustreerde Sandra elke dag een tekst die Maartje aandroeg. Ik heb direct even een kijkje genomen op deze blog en ik vind het een leuk initiatief. Jammer dat ik niet in de buurt van Helmond woon anders was ik zeker de expositie gaan bekijken.

Afbeelding

Ook ontving ik een aantal ansichtkaarten via Postcrossing. O.a. uit Taiwan, the US, Duitsland, Oostenrijk en Rusland. Vooral het kaartje van Rusland trok mijn aandacht, ten eerste omdat mijn kaartjes richting Rusland bijna nooit aankomen (en vice versa dus wel) en ten tweede omdat de schrijfster van de kaart in het Russische plaatsje Chelyabinsk woont waar onlangs een meteoriet neerviel. Ze schreef dat het heftig was, maar dat humor altijd helpt in moeilijke situaties. Eens!

leuke post2

Vanuit Florida ontving ik “roze post”. Dit was een Swap-bot waaraan ik ook had deelgenomen. Je moest 5 roze items opsturen naar een willekeurige deelnemer (in dit geval zelfs 2). Helaas heb ik mijn eigen bijdrage niet op de foto gezet. Ik stuurde “roze post” naar Nieuw Mexico en naar Nieuw Zeeland. Afbeelding

En vanuit Nederland ontving ik ook nog een mooie post in floral theme. Dit was ook in het kader van een Swap-bot project.Afbeelding

En vanuit Duitsland ontving ik onderstaand Swap-bot pakketje. Het thema was “Blind Surprise Swap” , waarbij je 5 goodies naar een willekeurige deelnemer moet sturen. Voorwaarde is ook dat je alles leuk inpakt. En dat had Nicole uit Duitsland netjes gedaan.  En hieronder zie je welke surprises ik heb gekregen.Afbeelding

En ik ontving ook nog een leuk postpakketje van Mariska. Die foto’s volgen in een volgend blog. leukepost7 Ik kijk terug op een mooie postmaand juli ❤

Een gedachte over “Leuke post

  1. Debby

    Leuk allemaal. Je hebt er maar druk mee met versturen en samenstellen van pakketjes. En ontvangen. Alleen maar leuk. Dat postcrossing toch eens een kijkje bij gaan nemen. Maar vraag me wel af of je een talen knoppel moet hebben?

    Groetjes Debby

Geef een reactie

