Cadeautjes

Natuurlijk ben ik goed verwend op mijn verjaardag. Ik kreeg heel wat flessen wijn (rosé) en ook nog wat cadeaubonnen.  Altijd goed!

Maar wat kreeg ik nog meer? Kijk maar mee…..

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingDepeche-Mode

Van mijn schoonmoeder kreeg ik een mooi zomerboeket. Van mijn schoonzus een hele mooie blauwe Dutz vaas, van mijn kinderen kreeg ik het Robin Magazine en de Flow for Rijksmuseum kaarten. Van mijn man kreeg ik een Tiffany plafondlamp. Die zit nog in de doos en deze foto volgt nog een keertje (als ie hangt). Voor een voorbeeld klik hier. Van een goede vriendin kreeg ik de nieuwe CD van Depeche Mode. In december gaan we ze live zien en daar kijk ik nu al naar uit.

Vind je ook niet dat ik enorm verwend ben met deze prachtige cadeaus?

Geef een reactie

