Birthday

Afgelopen zaterdag vierde ik mijn 40-ste verjaardag. Normaliter vier ik mijn verjaardag nooit zo uitgebreid. Meestal zijn veel vrienden en familie ook op vakantie, tja…. dat heb je als je midden in de zomervakantie jarig bent.

Maar omdat ik dit jaar 40 werd vond ik het leuk om wat speciaals te organiseren. Ik had wat vrienden en familie uitgenodigd om ’s avonds te gaan eten bij een pizzeria. Niet zomaar een pizzeria, maar bij de “secret pizzeria”. Je zult je misschien afvragen wat je je hier nu bij moet voorstellen……

Secret Pizzeria is een pizzeria die een aantal keren per jaar wordt opgebouwd op een onverwachte plek in Apeldoorn. Bij mooi weer buiten, bij regen binnen of overdekt. Door ze te volgen via facebook of twitter kom je er achter wanneer er weer een editie van de secret pizzeria wordt georganiseerd. Eerst hoor je alleen de datum, dan kun je je vervolgens inschrijven (er zijn ongeveer 200 plekken beschikbaar). De locatie blijft geheim tot de dag ervoor.

Dit keer hadden we prachtig weer en een prachtige locatie midden in het bos. We zijn de hele avond gebleven en hebben genoten van heerlijke pizza’s. Ook de kinderen hebben het heerlijk gehad, want die konden lekker ravotten in het bos tussen het pizza eten door. Aan het einde van de avond gaan ze nutella pizza’s bakken (als toetje). Voor mijn kinderen was dit het hoogtepunt van de avond………..o wat hebben ze gesmuld!

Hieronder wat foto’s.

AfbeeldingAfbeelding

Het was een heerlijke avond en een fijne verjaardag.

2 gedachten over “Birthday

Geef een reactie

