Mijn week in foto’s #wk28

Afbeelding

Weer een week in foto’s. Het is zomer en ik heb lekker genoten van het mooie weer. Jippie het is weer tijd voor zonnebloemen. En ook mijn bloembakjes in het rek doen het goed. De roze bloemetjes heb ik bij mijn voordeur hangen.

En natuurlijk genoot ik ook deze week van heerlijke koffie. Op mijn vrije dag begin ik de dag altijd met een homemade latte.

En in het park werd een kinderparade georganiseerd. Ook toen was het heerlijk weer en mijn kinderen hebben genoten van o.a. het blik gooien en de (water)ballonnen.

Afbeelding

En deze heerlijke chococake bakte ik samen met mijn dochters. Mjammie de cake was echt goed gelukt en we hebben ervan gesmuld.

En ik ontving ook hele leuke post van Debby en Tessa. Wat een feest om zulke leuke post in de brievenbus te krijgen. Afbeelding

 

Een gedachte over “Mijn week in foto’s #wk28

  1. Debby

    Wat ontzettend leuk dat rek met al die bloemen. En ze doen het zeker goed. Het is echt genieten nu met dit mooie weer, kan je lekker opladen. De cake ziet er lekker uit.

    Gr. Debby

Geef een reactie

