Toprosé in trendy fles: La Balade des Lézards Rosé 2012

Ik ben een wijnliefhebber en in de zomer drink ik graag een glaasje rosé. Toen ik laatst in de wijn speciaalzaak was, viel mijn oog op een hele chique wijnfles: eentje met een glazen stop. Natuurlijk kon ik het niet laten en nam ik een flesje mee om thuis te proberen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de prijs per fles best pittig vind (8,95 euro). Meestal koop ik wijn van rond de 5 a 6 euro per fles. En als je zoals ik meestal de wijn per dozijn koopt, dan tikt dat toch behoorlijk aan.

Maar goed met onze trouwdag in het verschiet, liet ik me toch verleiden tot de aankoop van deze Franse rosé. En inderdaad deze rosé is erg lekker. Lees hier meer over deze wijn.  Het is natuurlijk ook leuk om deze fles cadeau te geven!

domaine rose met glazen dop

Geef een reactie

