Snailmail voor Mariska

Een tijdje terug maakt ik weer een snailmail voor Mariska (http://curlycreative.wordpress.com/). Het werd dit keer een beauty snailmail.  Ik las namelijk op de blog van Mariska dat ze beauty pakketjes erg leuk vindt.

Ik begon met een handgeschreven brief, daarnaast voegde ik nog wat leuke beauty cadeautjes toe. O.a. voetbruistabletten, een gezichtsmasker, een bling-bling nagelvijl , lekkere zeepjes en een mini-mascara. De cadeautjes gingen in de drie gekleurde enveloppen en het hele pakketje pakte ik in met roze stippel papier. Ik vond het leuk om dit beauty pakketje te maken, dus dat ga ik zeker nog eens vaker doen.

Afbeelding

2 gedachten over “Snailmail voor Mariska

Geef een reactie

