Snailmail voor Jessica

Ik maakte pas geleden weer een snailmail voor Jessica (http://mijnnaamisjes.wordpress.com/). Dit keer werkte ik vooral in een zwart-wit thema. Wat zit er in dit pakketje? O.a. een paar zelfgemaakte enveloppen, een bloem van kant, lekker geurende zeepbloemetjes en een mooie ansichtkaart van Studio Vrolijk. Ik schreef er een brief bij in de vorm van een boekje wat bij de Flow zat. En ik stopte een recept voor eigengemaakte chocopasta toe (vooral het retro-plaatje vond ik zo leuk). Tot slot pakte ik alles mooi in (het oog wil ook wat nietwaar) en voila ook deze snailmail was weer klaar om gepost te worden.

AfbeeldingAfbeelding

2 gedachten over “Snailmail voor Jessica

Geef een reactie

