WAAT Beauty Box juni 2013

AfbeeldingAfgelopen donderdag ontving ik de derde WAAT Beauty Box, voor mij was het de tweede keer dat ik deze mooie roze doos met inhoud thuisgestuurd kreeg. Ik had mezelf een proefabonnement cadeau gedaan waarbij ik in totaal 3 beauty boxen zal ontvangen.

Om met een puntje van kritiek te beginnen: ook de juni box werd te laat bezorgd. Normaal gesproken ontvang je de box namelijk eind van de maand. Dat vind ik nog niet zo erg, dit zullen denk ik de opstartperikelen zijn (ze zijn tenslotte pas begonnen met dit concept). Maar ik ontving ook geen bericht over de opgelopen vertraging en dit was wel netjes geweest.

Maar de inhoud is weer leuk. Het thema is deze keer ZOMER.  Het gaat om zes full size produkten, ik had de Easy Sun Super Zelfbruiner (durf ik niet te gebruiken, bang dat ik een peentjeskleur krijg), een Easy Sun Aftersun, een Maybelline Eye Studio Mono oogschaduw, een Rimmel Glam Eyes Professional Liquid Liner, een Manhattan Quick Dry 60 seconds nagellak en een siliconen horloge met strass steentjes.

Ik vind ook deze beauty box een leuk cadeautje (voor mezelf).

waatbox juni 2

waatbox juni 3

 

 

 

2 gedachten over “WAAT Beauty Box juni 2013

  1. Daphne

    Ik hoop dat je inmiddels op de hoogte bent van alle commotie rondom de easysun producten (al meer dan 5 jaar uit productie), de oogschaduw (ook al een aantal jaar uit productie) en het horloge (dat geen 30 euro maar 2 euro kost). Ik raad je aan om in ieder geval de easysun producten niet te gebruiken.
    Xoxo Daphne

    1. hoekiedoet Berichtauteur

      Hoi Daphne, klopt ik had het al mee gekregen via hun facebook pagina. De easysun producten ga ik inderdaad niet gebruiken. Ik heb de klantenservice van de WAAT Beauty Box gemaild en ze gaan dit oplossen. En over het horloge: je ziet eigenlijk in één oogopslag dat het om een goedkoop exemplaar gaat. Maar desondanks heeft het horloge een nieuwe eigenaar gekregen die er heel erg blij mee is (dochter van 8 jaar).

Geef een reactie

