Mijn week in foto’s #wk26

week26 Weer een week in foto’s. Via marktplaats scoorde ik deze “puppy” van Magis (Me Too collection). Ik ben al jaren fan van dit object/kinderstoeltje, maar de prijs hield mij altijd tegen. En nu kon de puppy voor een prikkie kopen op marktplaats.

En de nieuwe oven maakt overuren: ik bakte laatst al muffins met de kids en afgelopen vrijdagavond smulden we van een eigengemaakte plaatpizza. Met een lekkere krokante bodem dankzij de hetelucht oven.

En deze week vond ik eindelijk weer de tijd (en de rust) om mijn postproject weer eens op te pakken. En als je eenmaal bezig bent, dan werkt het best verslavend. Zo maakte ik deze week post voor Jessica, Mariska, Debby en Tessa.

En op zaterdagochtend had ik zowaar een uurtje voor mezelf. Ik besloot in mijn eentje te gaan winkelen. Dit doe ik normaal gesproken dus nooit. Eigenlijk ben ik meer een webshopper. Maar ik kwam allemaal leuke nieuwe winkels tegen (in mijn eigen stad/dorp). Zo liep ik tegen dit berenkussen aan bij  Het Kleine Huis (https://www.facebook.com/hetkleinehuis). En kocht ik voor mezelf een nieuw broek met shirt bij LOFT http://www.itsloft.nl/  Beide shops verkopen zowel kleding als woonaccesoires en het was heerlijk om daar even in mijn eentje rustig rond te kunnen snuffelen.

Geef een reactie

