Ontvangen snailmail van Mariska en Celine

Jullie hebben nog wat foto’s tegoed van ontvangen snailmail. Ik ontving een tijdje terug een nieuw postpakketje van Mariska van https://www.facebook.com/CurlyCreative. De pakketjes van Mariska zijn altijd tot in de puntjes verzorgd. Van de envelop tot en met de bijgevoegde receptenkaart. Geweldig vind ik dat. Dit keer ontving ik een receptkaart voor worteltaart met limoenglazuur en haverkokoskoekjes met cranberry’s. Een paar ingrediënten waren ook al toegevoegd. De worteltaart ga ik binnenkort op mijn verjaardag uitproberen. En er zat ook nog een heel leuk DIY pakketje bij voor het maken van een vogel-sleutel/tas hanger. Ik ga er binnenkort mee aan de slag en het resultaat wordt (net als de worteltaart) gedeeld via mijn blog. Tot slot vond ik ook nog een schattig gehaakt kleedje in de envelop. Gehaakt door de oma van Mariska. Ik moet eerlijk bekennen dat mijn eerste haakpoging niet echt een succes was. Ik heb de haaknaald voor nu even terzijde gelegd en besloten dat het nu even niet mijn ding is. Wel jammer hoor want ik zie op diverse blogs de mooiste haakprojecten voorbij komen. Dat wil ik ook. Maar op dit moment heb ik er geen geduld voor. mariska 2

Van Celine ontving ook weer een brief. Ze schreef dat ze druk was en bijna niet meer toekwam aan het postprojectje. Des te leuker dat ze toch de moeite nam een brief met wat leuke snailmail spulletjes naar mij te sturen. Ik herken het wel. En in de zomer ben ik ’s avonds soms ook liever lekker buiten bezig. Het postpapier had Celine bij de Action gekocht. Ik heb aan de hand van haar tip ook bij “mijn” Action gekeken, maar kon helaas niets vinden.

Mariska en Celine bedankt weer voor jullie bijdrage. Ik stuur binnenkort weer post terug.

Geef een reactie

