Een tijdje terug ontving ik weer een snailmail van Jessica (http://mijnnaamisjes.wordpress.com/). Alleen van de flop werd ik al erg vrolijk! En de inhoud was weer super. Het pakketje was met bindtouw samengepakt en vastgebonden door middel van drie hele kleine sleuteltjes. De kleine details, die het geheel helemaal afmaken, ik houd ervan!

Er zat ook een uitgebreide brief van Jessica bij. Het is heel leuk om elkaar via deze manier wat beter te leren kennen. En ook leuk is dat ik bepaalde zaken (bijvoorbeeld in het moederschap) herken.

Verder trof ik nog een vrolijke ansichtkaart en mooie stickers aan. En last but not least: een hele toffe uilentassenhanger. Die hangt al een tijdje aan mij tas te stralen.

Al met al was het weer een echt feestje om dit pakketje per post te mogen ontvangen. Jessica bedankt en ik heb dit weekend de laatste hand gelegd aan een snailmail voor jou.

snailmail van Jessica

 

Een gedachte over “Snailmail van Jessica

Geef een reactie

