Happy week 23

Ik kijk terug op een fijne week. Natuurlijk speelde het mooie zomerse weer ook een rol. Met een zonnetje lijkt alles (zoals bijvoorbeeld vroeg opstaan) veel gemakkelijker te gaan. Maar ook de rust in huis is een beetje teruggekeerd. Zo langzamerhand vinden we onze draai in het nieuwe huis. Het huis is nog lang niet af, maar het begin, de basis, staat. En dat voelt goed.

Even wat foto’s van de leuke dingetjes van deze week. Deze bloemen zijn over van het boeket dat ik twee weken geleden kreeg van mijn collega’s. AfbeeldingAfbeelding

En ik heb mijn wijnvoorraad weer aangevuld. Met dit zomerse weer smaakt een roseetje natuurlijk extra lekker. Afbeelding

Vooral toen ik gistermiddag in mijn eigen tuin genietend van de zon en de fluitende vogels een wijntje dronk.Afbeelding

En mijn beide dochters speelde gisteren mee in een schoolmusical. Ik had via marktplaats (I love marktplaats!!) twee jonkvrouwjurken besteld en was blij verrast met het resultaat. Mijn  dochters ook, enigste minpuntje was dat het gisteren wel erg warm was voor het jonkvrouwenkostuum.Afbeelding

Hebben jullie ook een fijne week gehad?

2 gedachten over “Happy week 23

  1. Antoinette

    Heerlijk hé, een roseetje met dat mooie weer. Daar kun je soms lekker van genieten. Ik vind de jurken ook heel erg mooi! Daar stelen ze vast de show mee. Groetjes Antoinette

Geef een reactie

