WAAT Beauty Box mei 2013

Via een beauty blog (weet niet meer precies welke) kwam ik de WAAT Beauty Box tegen. Het principe is wel bekend denk ik. Je sluit een abonnement af en ontvangt dan elke maand een luxe box met minimaal 5 beauty items waarvan ten minste 4 fullsize producten om te proberen. Ik word altijd heel hebberig van dit soort dingen en besloot daarom een proefabonnement voor 3 maanden te nemen. Voor 39,95 euro (is inclusief verzendkosten) krijg je dan je dan 3 boxen thuisgestuurd. Het leek me wel een leuk cadeautje voor mezelf (vanwege alle drukke verhuisperikelen).

En vandaag mocht ik mijn eerste WAAT Beauty Box thuis ontvangen. Het is nog vrij nieuw, het is namelijk de 2e WAAT Box. Hieronder wat foto’s van de box met inhoud.AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

De inhoud viel mij niet tegen: een Blond Amsterdam body mist spray. Echt een heerlijk fris zomers luchtje. Een Bourjois volume glamour ultra black mascara mini (handig voor in de handtas). De Sur Plus Dark Circle Eye tegen donkere kringen kan ik ook wel goed gebruiken haha. Ik ken het merk niet, maar het is vast heel goed gezien de prijs (normaal 89,95 euro?). De Optimax Deo Free Kuurspray komt ook wel van pas. Een Rimmel lipstick in fel rode kleur (draag ik zelf niet, geef ik cadeau aan een vriendin) en tot slot de Fenjal lift body milk mini is handig voor op vakantie.

Ik vond het in elk geval leuk om deze WAAT Beauty Box uit te pakken. Het voelde echt als een luxe cadeautje voor mezelf. Aanrader dus!

Een gedachte over “WAAT Beauty Box mei 2013

Geef een reactie

