Post vanuit de West Coast of Canada

Even snel een berichtje. Ben nog steeds druk vanwege de verhuizing en heb weinig vrije tijd. Bovendien is mijn internetverbinding in het nieuwe huis nog niet geregeld. Nou dat mis je wel, anno 2013 kun je gewoon echt niet meer zonder (althans ikke niet).

Maar goed, ik werd deze week verrast met een kaartje vanuit Canada. Dit in het kader van Postcrossing. Hij kwam van Susanne en ze schreef dat ze dol is op hiking. Ja ik kan me goed voorstellen dat dit goed kan in Canada. Die uitgestrekte natuurgebieden zou ik ook wel eens willen bezoeken. Ik zet deze bestemming op mijn wishlist.

Geef een reactie

