Ontvangen post week 19

ontvangen post week 19

Ik kreeg een dikke envelop toegestuurd van Maartje van http://kunstenbriefwerk.wordpress.com/. Ze had voor mij een leuk pakketje samengesteld. De envelop met de stempel “echte post is zoveel leuker” vond ik erg leuk. En de persoonlijke brief ook. Maartje is per 1 mei jl. een eigen webshop begonnen (http://www.kunstenbriefwerkshop.nl/) en ik heb al even rondgesnuffeld op haar site. Ik klikte natuurlijk als eerste op de tab “Briefwerk” en kwam daar hele mooie en originele spulletjes tegen. Een site om te onthouden dus!

Verder was ik vooral heel blij met de Robin Magazine, want die had ik nog niet en stond al wel een tijdje op mijn verlanglijstje. Leuk blad, er zat ook een klein boekje bij met DIY enveloppen en die heb ik direct gebruikt voor een swap mail waar ik mij voor ingeschreven had. Swapping is leuk, daar zal ik ook nog eens een berichtje over schrijven.

Maartje bedankt voor je bijdrage en heel veel succes met je webshop!

3 gedachten over “Ontvangen post week 19

  1. Maartje

    Hoi Erika,

    Goed om te lezen dat de post goed is aangekomen en je er blij mee bent!
    Ik zag al een aantal bezoeker sop mijn website die via jou zijn doorgeklikt, leuk!
    Veel snailmail en swap plezier, en een fijn weekend gewenst.

    Maartje

Geef een reactie

