Ontvangen post week 18

Vorige week ontving ik leuke post van een onbekend persoon. Het pakketje zat bomvol leuke spulletjes, maar de brief of kaart met naam ontbrak. Dat vind ik wel jammer. Ik snap dat niet iedereen de tijd kan/wil nemen voor het schrijven van een brief. Een kattebelletje, een paar steekwoorden die op jezelf slaan of een leuke quote volstaan wat mij betreft ook.

Met het pakketje ben ik heel blij. Wat ik vooral leuk vond is de drie enveloppen die je kunt uitvouwen. In de enveloppen zaten allemaal leuke spulletjes. En alles mooi verpakt. Het was echt een feestje om dit allemaal uit te mogen pakken. En ook twee zakjes met spulletjes voor mijn dochters, wat lief!

Ik hoop dat de afzender zich nog bekend maakt, wellicht via mijn blog?

leuke envelop snailmail wk 18

Een gedachte over “Ontvangen post week 18

  1. Emilie

    Best wel eens leuk toch om anonieme post te krijgen?

    Ik ken deze 3 enveloppen-aanelkaar eigenlijk alleen van Cindy (handmadebyfrancina.blogspot.com) of was het post via DreamMakeShare project?

    xx Emilie

Geef een reactie

