Week 18 in foto's

Deze week kocht ik nieuwe sneakers voor mijn dochters. Leuk om te zien hoe blij ze hiermee zijn!

Op Koninginnedag genoten we van een heerlijke slagroomtaart. Natuurlijk mocht een lekker roseetje op het terras ook niet ontbreken. Op weg naar de kleedjesmarkt kwam ik een hele tros ballonnen tegen, wat een feestelijk gezicht!

Verder genoot ik thuis van een heerlijke espresso (wel meer dan één eigenlijk) en kon ik mijn koelkast weer vullen met een nieuwe voorraad wijn. Dit keer koos ik voor een heerlijke witte wijn: Domaine La Colombette / Sauvignon Blanc 2012.

Geef een reactie

