Happy day week 18

Gisteren ging ik even shoppen in mijn eigen stad. Dat doe ik niet zo vaak, want ik ben eigenlijk meer een webshopper. Ik ben goed geslaagd bij de winkel “Hippe Dingen”. Mijn buit bestond o.a. uit een paar mooie Flow ansichtkaarten, het dagblok van http://www.kaartjeofkip.nl en natuurlijk kon ik het rolletje washi tape ook niet laten liggen. Een leuke verkoopster pakte het ook nog heel mooi in. Daar word ik altijd heel blij van!

En gisteren werd ook nog een nieuwe voorraad koffie gebracht. Ik ben gek op Pelikaan koffiebonen (“het geheim van een opgewekt humeur”) en ik vind de verpakking ook prachtig om te zien.

Geef een reactie

