Verstuurde post week 17

verstuurde post week 17

De afgelopen week verstuurde ik 3 postpakketjes. Ik maakte voor Nel een vrolijk Hollands pakketje, dit was mijn bijdrage in het kader van het DREAM MAKE SHARE project.

Voor Jessica maakte in mijn tweede snailmail. Dit keer in het thema K(r)oningsdag. Ik vond het heel leuk om te maken. Ik maakte o.a. cup cake toppers, een vlaggenlijn, oranje enveloppen en voegde ook nog een recept voor K(r)oningsdag brownies toe.

Voor Celine (http://montyswereld.blogspot.nl/) maakte ik een mooi roze pakketje met o.a. een lentejurkje, sticky notes, hello kitty bubblegum en een paar ansichtkaarten.

2 gedachten over “Verstuurde post week 17

  1. Jessica

    Ik vond het ook heel leuk om te krijgen.De broche gaat morgen op naar het kinderdagverblijf.Ik had niks in de kleur oranje om aan te trekken.Nu toch een beetje oranje.Samen met het armbandje.

Geef een reactie

