Coffee lover

Heerlijk het is weekend en ik begin vandaag de dag op mijn gemak met een lekkere koffie. Dat geeft mij echt een weekend gevoel: geen gehaast, maar rustig de dag beginnen met een lekker kopje koffie.  Hoe begin jij je weekend het liefst? (foto’s van Pinterest)

coffeelover3 coffeelover4 ilovecoffee CoffeeNightPinkNotecard

3 gedachten over “Coffee lover

  1. Emilie

    mijn weekend begon met de was uitzoeken en de droger leegmaken. Fijn als alle sokken hun maatje hebben.
    dan met een bakje kwark de krant lezen… en bij judoles van mijn zoon een heeeerlijke cappuccino drinken. Op dat laatste verheug ik me hele week 😉

Geef een reactie

