Ontvangen post week 16

ontvangen snailmail wk16

Deze week ontving ik weer drie leuke postpakketjes in het kader van mijn postproject (snailmail). Het is zo leuk om te zien hoe creatief iedereen is. En allemaal op geheel eigen wijze. Dat vind ik ook zo leuk: de mogelijkheden zijn eindeloos.

Van Anke (http://www.snailmailmagazine.nl/search/label/april%20snailmail) ontving ik een hele leuke envelop met daarin o.a. een rolletje washi tape, oorbellen, lavendel geurzakje, zegelstickers en een leuke brief.

Van Celine (http://montyswereld.blogspot.nl/) ontving ik een mooie zelfgemaakte envelop met inhoud. O.a. een landkaartenvelopje met oude postzegels, diverse kaartjes met leuke quotes erop en een kleine airmail envelop. Ook hier een leuke handgeschreven brief.

Van Jessica (zonder blog) ontving ik een pakketje met o.a. een gehaakt slakje (origineel!)  een mooie kaart, label en zonnebloemzaadjes. En een uitgebreide brief en kaart.

Anke, Celine en Jessica, bedankt voor jullie bijdrage. Het was een feestje om jullie post te lezen/bekijken!

2 gedachten over “Ontvangen post week 16

  1. Nel Wisse

    Ha Erika,
    Vandaag ontving ik jouw envelop met verrassingen. Erg leuk, en zoals je ziet zit ik nu op je blog. Geweldig hoor!
    Dit geldt als mijn bedankje, want terugschrijven kan ik niet zonder je adres.
    Groetjes van Nel.

Geef een reactie

