Happy day week 15

Het is nu echt lente aan het worden. Heerlijk, zodra de zon doorbreekt voel je de warmte. Zo heb ik vanmiddag nog even heerlijk buiten in de tuin in het zonnetje gezeten en lekker een tijdschriftje gelezen.

Wat ook heel vrolijk staat: mijn bakje met narcissen. foto week 15Deze tijd van het jaar moet ik altijd een voorjaarsbloemetje in huis hebben. Het brengt kleur en vrolijkheid.

En ik heb vandaag een lekkere salade met advocado, geitenkaas en spekjes gegeten.

Ik hoop dat jij ook een fijne dag hebt gehad.

Geef een reactie

