Snail mail verstuurd wk 15

Ik heb deze week een snail mail verstuurd naar Jessica.  Wat zat er in?  In elk geval veel items van mijn favoriete merken (Flow, Djeco, Studio Vrolijk).

snailmail wk 15Allereerst een vrolijke eigengemaakte bloemetjes jurk. Op de achterkant schreef ik een Famous Fashion Quote: “Over the years I have learned that what is important in a dress is the woman who is wearing it.” — Yves Saint-Laurent. De jurk hing ik aan een waslijntje met roze mini knijpertjes met lieveheersbeestjes.

Van een pagina uit een tijdschrift maakte ik een envelop en daarin ging een (kopie van een) poster van Marenthe, genaamd 12 nieuwe rituelen (uit de Flow).

Een eigengemaakte boekenlegger met gelukspoppetje, een mooie ansichtkaart van Studio Vrolijk en in de kleine witte envelop stopte ik een paar mooie fleurige labels van Djeco.

En natuurlijk een handgeschreven brief op Flow briefpapier.  Een met washi tape gemaakte bloem maakt het geheel af.  De envelop versierde ik ook nog met washi tape en een knipsel uit de Flow.

Geef een reactie

