Happy day week 14 2013

happyday wk 14

Ik vind het leuk om wekelijks (als dat lukt) een bericht te wijden aan zaken waar ik heel gelukkig van word. Deze week is dat een bosje tulpen die ik heb gekregen. Het was maar een goedkoop bosje van de AH, maar de tulpen blijven lang mooi. Verder heb ik mezelf vandaag verwend met een cadeautje: het Flow-naar-buiten-boek. Ik heb er nog niet uitgebreid in kunnen lezen, maar de vormgeving is in elk geval prachtig. Bij het eten heb ik genoten van een glas chardonnay van de Nederlandse wijnboer Ilja Gort.  Jammer dat de fles nu leeg is…  En ik geniet nog iedere dag van mijn nieuwe eetkamer stoelen. Ik vond het wel een hele uitgave, maar dan heb je ook wat.  Ze zien er prachtig uit en ze zitten ook nog lekker, deze Vitra Eames DAR chairs.

Geef een reactie

