Lentesneeuw

lentesneeuwIk had er nog nooit van gehoord, maar op de radio sprak de weerman over lentesneeuw. Het typeert wel het huidige weer en mijn stemming. Het is lente, maar het voelt niet zo. Ik ben verkouden en de kinderen ook. Ook op internet is het een gespreksonderwerp.  Rond het middaguur begint de astronomische lente, maar ook vandaag zijn er dus nog sneeuwvlokken voorspelt. Maar goed het weer valt niet te beinvloeden. Mijn stemming wel. Ik neem mij daarom voor er een gezellige woensdagmiddag van te maken samen met de kinderen. We gaan op zoek naar een mooie paastak. De paasfrutsels ben ik kwijt, dus die moeten ook nieuw gekocht worden.

Geef een reactie

