Groentje

Lang geleden dat ik dit gevoel had….ik voel me echt een groentje nu ik bezig ben met mijn eerste blog.Maar ik voel me ook voldaan, want ik ben vandaag toch maar gewoon begonnen! Waar ik over ga schrijven? Over alles wat mij op dit moment bezig houdt. Over mijn goede voornemens, zoals afvallen, meer sporten, maar bijvoorbeeld ook meer geduld hebben met de kinderen en leren “niets” te doen. Over onze a.s. verhuizing en alles wat daarbij komt kijken. Veel voorpret in elk geval als het gaat om de inrichting. Over balans zoeken tussen werk en privéleven. En ook de highlights van een dag (of een week) benoemen. Leuke citaten van de kinderen noteren. En ervaren of dit bloggen iets voor mij is…..

Groentje

Groentje

Geef een reactie

